Autocamion pentru transport bușteniIVECO
X-WAY AS300X57ZP ON+ 6x4 Palfinger Epsilon M12 Z
Autocamion pentru transport bușteni
IVECO
X-WAY AS300X57ZP ON+ 6x4 Palfinger Epsilon M12 Z
preț fix fără TVA
219.890 EUR
Condiție
Nou
Locație
Burghaun-Gruben 

Afișați imaginile
Afișează harta
Date despre utilaj
Preț și locație
preț fix fără TVA
219.890 EUR
- Locația vânzătorului:
- Im Steierfeld 10, 36151 Burghaun-Gruben, Germania

Apelați
Detalii tehnice
- Kilometraj:
- 300 km
- Putere:
- 419 kW (569,68 CP)
- Greutate totală:
- 26.000 kg
- Tip combustibil:
- motorină
- Culoare:
- verde
- Configurație ax:
- 3 axe
- Frâne:
- retarder
- Tip de angrenaj:
- automat
- Clasă de emisii:
- Euro 6
- Dotări:
- ABS, aer condiționat, macara, program electronic de stabilitate (ESP), sistem de navigație, încălzitor staționar
Detalii despre ofertă
- ID-ul listei:
- A154-96876
- Număr de referință:
- 488389
- Ultima actualizare:
- pe 10.07.2025
Descriere
Iveco X-Way AS300X57ZP ON+ 6x4 transportor de lemn scurt ----
* Configurația axelor: 3 osii, 2 osii motoare
* Tip osie motoare: tandem medio semplici reducție
* Frâne: pe disc / pe disc
* Cabină: Active Space, cabină spațioasă
* Suspensie: suspensie pneumatică pe puntea spate
* Cutie de viteze: 12 trepte, HiTroniX, automată
* Motor: Cursor 13 – 570 CP, Euro VI
* Ampatament: 4800 mm
* Utilizare: aplicații mixte, pentru drumuri și off-road ușor
* Masă totală admisă: 26 – 30 tone
* Cabina AS, cu plafon înalt
* Acoperiș rabatabil electric, transparent
* Suspensie pneumatică la cabină
* Pat inferior dintr-o singură bucată, nivel de fermitate – moale
* Scaun șofer de lux, cu suspensie pneumatică, încălzit, reglabil multiplu, cotieră dreapta, suport lombar și tetieră, cu centură de siguranță integrată în 3 puncte
* Suspensie pneumatică pe puntea spate
* Raport reductor punte spate: 3,40
* Software ECO-Roll pentru cutia de viteze (funcție de rulare liberă)
* Asistent de pornire în rampă (Hill Holder) pentru pornire confortabilă pe pantă
* Program electronic de stabilitate (ESP)
* Asistent de avertizare părăsire bandă (LDWS)
* Asistent de frânare de urgență (AEBS)
* Mod Rocking (mod pentru eliberare vehicul blocat)
* Aer condiționat complet automat
* Volan din piele cu butoane pentru radio, telefon și meniuri
* Jaluzele retractabile la geamurile laterale – șofer și pasager
* Încălzire staționară, Diesel/apă, 4KW
* Frigider superior, inclusiv cutie termoizolantă
* Variante greutate:
– punte față: 8.000 kg
– prima punte spate: 10.500 kg (tehnic posibil 11.500 kg)
– a doua punte spate: 10.500 kg (tehnic posibil 11.500 kg)
* Rezervor AdBlue: 80 litri
* Cuplă de remorcare: 50 mm, 200 kN
* Cuplă de remorcare marca Ringfeder
* Rezervor carburant: 550 litri, stânga, aluminiu
* Consolă spate cadru: 1.990 mm
* Traversă spate: D-Value: 200 kN
* Stopuri LED
* Retarder / Intarder pentru cutie ZF sau cutie automată Allison
* Culoare: verde-mușchi IC 099 RAL 6005
* Anvelope: 385/65 R22.5 – 315/80 R22.5
* Parasolar transparent montat pe plafonul cabinei
Dcodper E Szpefx Abtop
----
SUPRASTRUCTURĂ SCHMEL?KURZHOLZ
* Macara: Palfinger-EPSILON Y_CRANE_ON_2 M 12 Z91 – macara hidraulică de încărcare lemn
* Producător: EBERT
* Dimensiuni: aprox. 6.750 mm între peretele frontal și macara
* 4 schele ExTe D5 – reglabile cu prindere cu clemă și chingi cu clichet sau suport contrafixare pentru asigurarea încărcăturii
* 8 stâlpi ExTe D5 – telescopici
* Cadru auxiliar special profil Z, înălțime 200 mm, mijlocul ramei închis cu tablă striată
* Perete frontal sudat, cu profile speciale de aluminiu la interior, h ≈ 2.600 mm
* 4 x aripi cu prelată tensionată pentru punțile spate
* Stopuri și suport de alimentare poziționate sus cu treaptă pentru acces facil
* Montaj lumini poziție laterale
* Acces macara, conexiune pneumatică DUO-Matic
* Acoperire pentru cutia de baterii și rezervorul de aer cu tablă aluminiu striată – pe ambele părți
* Conexiuni electrice/ hidraulice (pornire/opri motor din scaunul macaralei)
* Cutie de scule aluminiu, pentru drujbă etc.
* Cutie de scule inox
* Suport pentru lanțuri antiderapante
* Suport pentru mătură și lopată pe peretele frontal
* Suprastructura sablată, zincată prin pulverizare cu flacără, grunduită epoxidic și vopsită în acrilic
* Cu ulei hidraulic
* Certificare TÜV – verificare UVV – verificare tahograf
La cerere, vă putem oferi o ofertă de leasing sau finanțare.
Domnul Ebert (Tel.) vă stă la dispoziție.
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
* Configurația axelor: 3 osii, 2 osii motoare
* Tip osie motoare: tandem medio semplici reducție
* Frâne: pe disc / pe disc
* Cabină: Active Space, cabină spațioasă
* Suspensie: suspensie pneumatică pe puntea spate
* Cutie de viteze: 12 trepte, HiTroniX, automată
* Motor: Cursor 13 – 570 CP, Euro VI
* Ampatament: 4800 mm
* Utilizare: aplicații mixte, pentru drumuri și off-road ușor
* Masă totală admisă: 26 – 30 tone
* Cabina AS, cu plafon înalt
* Acoperiș rabatabil electric, transparent
* Suspensie pneumatică la cabină
* Pat inferior dintr-o singură bucată, nivel de fermitate – moale
* Scaun șofer de lux, cu suspensie pneumatică, încălzit, reglabil multiplu, cotieră dreapta, suport lombar și tetieră, cu centură de siguranță integrată în 3 puncte
* Suspensie pneumatică pe puntea spate
* Raport reductor punte spate: 3,40
* Software ECO-Roll pentru cutia de viteze (funcție de rulare liberă)
* Asistent de pornire în rampă (Hill Holder) pentru pornire confortabilă pe pantă
* Program electronic de stabilitate (ESP)
* Asistent de avertizare părăsire bandă (LDWS)
* Asistent de frânare de urgență (AEBS)
* Mod Rocking (mod pentru eliberare vehicul blocat)
* Aer condiționat complet automat
* Volan din piele cu butoane pentru radio, telefon și meniuri
* Jaluzele retractabile la geamurile laterale – șofer și pasager
* Încălzire staționară, Diesel/apă, 4KW
* Frigider superior, inclusiv cutie termoizolantă
* Variante greutate:
– punte față: 8.000 kg
– prima punte spate: 10.500 kg (tehnic posibil 11.500 kg)
– a doua punte spate: 10.500 kg (tehnic posibil 11.500 kg)
* Rezervor AdBlue: 80 litri
* Cuplă de remorcare: 50 mm, 200 kN
* Cuplă de remorcare marca Ringfeder
* Rezervor carburant: 550 litri, stânga, aluminiu
* Consolă spate cadru: 1.990 mm
* Traversă spate: D-Value: 200 kN
* Stopuri LED
* Retarder / Intarder pentru cutie ZF sau cutie automată Allison
* Culoare: verde-mușchi IC 099 RAL 6005
* Anvelope: 385/65 R22.5 – 315/80 R22.5
* Parasolar transparent montat pe plafonul cabinei
Dcodper E Szpefx Abtop
----
SUPRASTRUCTURĂ SCHMEL?KURZHOLZ
* Macara: Palfinger-EPSILON Y_CRANE_ON_2 M 12 Z91 – macara hidraulică de încărcare lemn
* Producător: EBERT
* Dimensiuni: aprox. 6.750 mm între peretele frontal și macara
* 4 schele ExTe D5 – reglabile cu prindere cu clemă și chingi cu clichet sau suport contrafixare pentru asigurarea încărcăturii
* 8 stâlpi ExTe D5 – telescopici
* Cadru auxiliar special profil Z, înălțime 200 mm, mijlocul ramei închis cu tablă striată
* Perete frontal sudat, cu profile speciale de aluminiu la interior, h ≈ 2.600 mm
* 4 x aripi cu prelată tensionată pentru punțile spate
* Stopuri și suport de alimentare poziționate sus cu treaptă pentru acces facil
* Montaj lumini poziție laterale
* Acces macara, conexiune pneumatică DUO-Matic
* Acoperire pentru cutia de baterii și rezervorul de aer cu tablă aluminiu striată – pe ambele părți
* Conexiuni electrice/ hidraulice (pornire/opri motor din scaunul macaralei)
* Cutie de scule aluminiu, pentru drujbă etc.
* Cutie de scule inox
* Suport pentru lanțuri antiderapante
* Suport pentru mătură și lopată pe peretele frontal
* Suprastructura sablată, zincată prin pulverizare cu flacără, grunduită epoxidic și vopsită în acrilic
* Cu ulei hidraulic
* Certificare TÜV – verificare UVV – verificare tahograf
La cerere, vă putem oferi o ofertă de leasing sau finanțare.
Domnul Ebert (Tel.) vă stă la dispoziție.
Anunțul publicitar a fost tradus automat și ar putea apărea unele erori de traducere.
Furnizor
Notă: Înregistrați-vă gratuit sau conectați-vă, pentru a accesa toate informațiile.
Înregistrat din: 2007
Trimiteți solicitarea
Telefon & Fax
+49 6652 ... anunțuri
Anunțul dvs. a fost șters cu succes
A apărut o eroare






























