Fliegl Sds cumpărați folosit (75)
Sortați rezultatele
- Cel mai mic preț Cel mai mare preț
- Cele mai noi anunțuri Cele mai vechi anunțuri
- Cea mai scurtă distanță Distanța maximă
- Cel mai recent an de fabricație Cel mai vechi an de fabricație
- Ultima actualizare Cea mai veche actualizare
- Producători de la A la Z Producător de la Z la A
- Relevanță
- Cel mai mic preț
- Preț
- Cel mai mare preț
- Preț
- Cele mai noi anunțuri
- Data postării
- Cele mai vechi anunțuri
- Data postării
- Cea mai scurtă distanță
- Distanță
- Distanța maximă
- Distanță
- Cel mai recent an de fabricație
- Anul fabricației
- Cel mai vechi an de fabricație
- Anul fabricației
- Ultima actualizare
- Ultima actualizare
- Cea mai veche actualizare
- Ultima actualizare
- Producători de la A la Z
- Producător
- Producător de la Z la A
- Producător
- Denumire de la A la Z
- Denumire
- Denumire de la Z la A
- Denumire
- Model de la A la Z
- Model
- Model de la Z la A
- Model
- Cea mai mică referință
- referință
- Referință de top
- referință
- Cel mai scurt timp de funcționare
- Timp de funcționare
- Cea mai mare durată de funcționare
- Timp de funcționare
- Relevanță
- Relevanță
FLIEGL SDS
anunț mic
TILBURG
1.586 km
Prelate glisante
FlieglSDS / Mega - Jumbo - Volume / Curtainside / 2 a...
Apelați
Condiție: bun (utilizat), configurație ax: 2 axe, prima înmatriculare: 04/2016, suspensie: aer, dimensiunea anvelopei: 435 / 50 / R19.5, ampatament: 9.100 mm, culoare: roșu, Anul fabricației: 2016, Configurație axă
Dimensiune anvelopă: 435 / 50 / R19.5
Marcă axe: BPW EcoPlus
Frâne: frâne pe disc
Hsdpjxl A Rtefx Afmow
Suspensie: suspensie pneumatică
Axă spate 1: Sarcină maximă pe axă: 10.000 kg; Profil anvelopă stânga: 70%; Profil anvelopă dreapta: 70%
Axă spate 2: Sarcină maximă pe axă: 10.000 kg; Profil anvelopă stânga: 70%; Profil anvelopă dreapta: 70%
Dimensiuni
Dimensiuni (L x l x Î): 1.385 x 255 x 400 cm
Greutăți
Greutate proprie: 5.680 kg
Sarcină utilă: 25.320 kg
MMA: 31.000 kg
Întreținere, istoric și stare
Număr de proprietari: 1
ITP valabil până la: 02.2026
Stare tehnică: bună
Stare estetică: bună
Siguranța produsului
Producător: Kuijpers Trading BV Minosstraat 8 5048CK TILBURG, NL
anunț mic
Sittensen
1.378 km
Semiremorcă cu podea mobilă
FLIEGLSDS 390, 102m³, 10mm Boden, Funk, Lang-LKW, TOP
Apelați
Condiție: folosit, greutatea maximă de încărcare: 30.110 kg, greutate totală: 38.000 kg, configurație ax: 3 axe, prima înmatriculare: 10/2021, volumul spațiului de încărcare: 102 m³, lățime totală: 2.550 mm, înălțime totală: 4.000 mm, Dotări: ABS, Fliegl cu podea mobilă +/- 102 cbm, camion lung tip 1, podea Cargo-Floor cu 21 scânduri de 10 mm, golire completă (perete frontal mobil), funcție de inserție/extracție, uși duble spate cu închidere prin tije rotative, scară de acces și platformă frontală pe suprastructură, prelată de acoperire rulabilă, prelată de protecție laterală, benzi de uzură din aluminiu pe capete, telecomandă prin cablu, ABS, EBS, axă(e) SAF, frâne pe disc, suspensie pneumatică cu sistem de ridicare/coborâre pe axa spate, cric de susținere, cutie de depozitare, protecție laterală închisă, cameră marșarier, vehiculul poate fi colantat/inscripționat cu reclame.
Oferta noastră este, în general, fără inspecție tehnică (TÜV) nouă. Dacă este necesară o nouă inspecție tehnică, vă putem face o ofertă prin partenerii noștri de service! Vehiculul poate fi colantat sau inscripționat cu reclame. Se aplică condițiile noastre generale de livrare și plată.
Hedov H Immjpfx Afmjw
Vă putem oferi cu plăcere opțiuni de finanțare sau leasing pentru acest obiect. Vă rugăm să ne contactați!
anunț mic
Triptis
1.105 km
Încărcător scăzut
FlieglSDS 470 T Liftmaster
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: 364a8214fd0c4afa2b936c7db, greutatea goală: 11.800 kg, greutatea maximă de încărcare: 29.200 kg, greutate totală: 41.000 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 235 / 75 r 17,5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă low-bed
- Construcție sudată din oțel, placă de cuplare cu bolț de tracțiune interschimbabil (cu 2 poziții pentru bolțul de tracțiune, nu în combinație cu direcție forțată)
- Cric de sprijin 24 t, 2 trepte, operare unilaterală, cu bază semirotundă și placă de prindere dreaptă, cu compensare a curselor
- Suport spate rabatabil
- Cală pentru roți cu suport
- Protecție laterală din aluminiu
- Apărătoare de noroi în fața primei axe și în spatele fiecărei axe, cu sistem antispray conform normelor UE
- Cutie de depozitare din oțel inoxidabil, dimensiuni l=600 / h=400 / a=500 mm, cu ușă lustruită, încuiabilă
- Masă de ridicare după gâtul de lebădă, pe circa 3.000 mm lungime, ridicare hidraulică pentru traversarea pe gâtul de lebădă, cu blocare mecanică în poziția ridicată. Acționare prin telecomandă radio
- Troliu electric, 24 V, forță de tracțiune 8.165 kg, montat central în față pe platforma gâtului de lebădă, într-o cutie din oțel inoxidabil cu ușă (dacă este posibil tehnic, necesită verificare amănunțită), acționare cu telecomandă radio, lungime cablu 35 m x aprox. 10 mm, cu fereastră cu role pentru cablu și role de ghidare detașabile pe gâtul de lebădă și pe rampa spate înclinată.
Puncte de ancorare low-bed:
- Gât de lebădă: 5 perechi de ochiuri de ancorare integrate în cadrul exterior, fiecare cu o capacitate de 5 t; 2 perechi de ochiuri de ancorare centrale, fiecare cu 5 t; 1 pereche de pivoti de ancorare sus și în afară, integrate în cadrul exterior pe pantă gâtului, fiecare cu 10 t
- Platformă: 4 perechi de ochiuri de ancorare în cadrul exterior, fiecare cu 5 t; 4 perechi de ochiuri de ancorare centrale, fiecare cu 5 t; 1 pereche de pivoti de ancorare sus și în afară, în cadrul exterior, fiecare cu 10 t
- Podea: 4 perechi de ochiuri de ancorare în cadrul exterior, fiecare cu 5 t; 5 perechi de ochiuri centrale, fiecare cu 5 t; 4 perechi de pivoti de ancorare sus și în afară, în cadrul exterior, fiecare cu 10 t
Axe și suspensie:
- Axe cu frâne cu tambur SAF
- Axe/șasiu măsurate cu laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și consumului de combustibil
- Ultima axă cu virare la mers înapoi, cu blocare automată la mers înapoi prin lumină de mers înapoi și funcție suplimentară de blocare manuală pe vehicul
- Suspensie pneumatică cu valvă de ridicare/coborâre, funcție de menținere a coborârii și funcție auto-reset
Roți și anvelope:
- 235/75 R 17,5, la alegerea producătorului
- Jante din oțel în tandem, culoare argintie de fabrică
Sistem de frânare:
- Sistem de frânare cu aer comprimat cu două circuite
- Frână de staționare cu arc
- Sistem de stabilitate la condus
- Recunoașterea sarcinii pe axe prin semnal EBS-CANBUS, pentru afișare pe display-ul cabinei, camionul trebuie pregătit corespunzător, nu include calibrat (nu este cântar omologat)
- 2 cuple față cu codare pentru prevenire schimbare, fără conductă de legătură
- EBS, sistem electronic de frânare cu priză EBS frontală, fără cablu de conexiune
Atenție: Remorca poate fi tractată numai de vehicule tractoare care asigură funcționarea ABS!
Electricitate:
Hodpfx Afoi Ri E Ujmsw
- 24 V, lămpi multicamerale, iluminare laterală cu LED galben
- 2 lămpi de poziție albe în față
- 2 lămpi de ghidare albe/roșii în spate
- Toate lămpile cu tehnologie LED (Notă: La anumite vehicule tractoare pot apărea diagnostice greșite, deși funcția este prezentă)
- 2 prize cu 7 pini și 1 priză cu 15 pini în față cu codare pentru prevenirea conectărilor greșite, fără cabluri de conexiune
-

Informați-vă acum
+49 201 857 86 180
+49 201 857 86 180
Publică un anunț acum
*per anunț/lună
anunț mic
Sittensen
1.378 km
Semiremorcă cu podea mobilă
FLIEGLSDS 390, 8mm Boden, 102m³, Lang LKW Typ 1, SAF
Apelați
Condiție: folosit, greutatea maximă de încărcare: 30.080 kg, greutate totală: 38.000 kg, configurație ax: 3 axe, prima înmatriculare: 07/2022, lungimea spațiului de încărcare: 14.715 mm, lățimea spațiului de încărcare: 2.468 mm, înălțime spațiu de încărcare: 2.830 mm, volumul spațiului de încărcare: 102 m³, lățime totală: 2.550 mm, înălțime totală: 4.000 mm, Dotări: ABS, Fliegl cu podea culisantă +/- 102 cbm, camion lung tip 1, podea Cargo-Floor cu 21 scânduri de 8 mm, golire completă (perete frontal antrenat), funcție de inserare/extragere, manometru de încărcare, ușă dublă cu sistem de închidere cu bare de rotație la spate, scara de acces și platformă frontală pe suprastructură, prelată rulantă, ușă de service frontală, prelată laterală de protecție, plăci de uzură interioare din aluminiu (forma de pană), benzi de uzură din aluminiu pe capete, placă de uzură din oțel inoxidabil în spate sub podeaua culisantă, ABS, EBS, punte SAF, frâne pe disc, suspensie pneumatică cu sistem de ridicare/coborâre a axei spate, cricuri de sprijin, cutie de depozitare, protecție laterală închisă, vehiculul poate avea autocolante sau inscripționări publicitare.
Oferta noastră este, în general, fără inspecție tehnică (TÜV) nouă. Dacă se dorește o inspecție tehnică nouă, vă putem face o ofertă prin atelierele partenere! Vehiculul poate avea autocolante sau inscripții publicitare. Se aplică termenii și condițiile noastre generale de livrare și plată.
Hjdsvnpzbopfx Afmew
Vă putem oferi o finanțare sau un contract de leasing pentru acest echipament. Nu ezitați să ne contactați!
anunț mic
Triptis
1.105 km
Altele
FlieglSDS 380 Gooseneck 40/45 light
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: db8c7ca763dc8d3b3d034dfa4, greutatea goală: 3 kg, greutatea maximă de încărcare: 34 kg, greutate totală: 38 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/55 r22.5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă pentru containere
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, placă de șa cu cep de împerechere (king pin) interschimbabil 2”
Prinderi pentru containere: 1 x 40 ft cu tunel tip „gooseneck”. Cu extensie frontală complet extinsă: 1 x 45 ft cu tunel lung „gooseneck” și suprapunere la spate.
Transportul containerelor cisternă umplute este exclus.
Fără reglare pe înălțime în partea din spate și fără suporturi centrale rabatabile, nefiind posibil transportul containerelor fără tunel.
2 ghidaje pentru containere, inclusiv plăcuță de conexiuni pentru electrice, aer și frâne (conexiunile sunt poziționate în sus)
Extensie frontală pe role, extensibilă manual (pentru containere de 45 ft cu tunel lung)
Crick de susținere 24 t, 2 trepte, manevrabil de pe o singură parte, cu bază dreaptă, fără compensare la extensie
Cale de roți cu suport
Protecție laterală din aluminiu
Protecție anti-împănare oțel galvanizat
Protecție anti-împănare extensibilă pentru containere de 45 ft
Aripi semirotunde, cu apărătoare de noroi antispray conform normelor CE
Protecție la lovitură spate
Axe și suspensie
Axe cu frâne pe disc SAF, discuri 430 mm
Axe/subansamblu măsurate cu laser – reduce uzura anvelopei și consumul de combustibil
Distanța dintre axe decalată, pentru transport combinat, masă totală ansamblu până la 44 t
Suspensie pneumatică
Instalație de frânare
Frâne cu aer comprimat cu 2 circuite. Montaj colorat al conductelor pentru service ușor.
Frână de parcare cu arcuri
2 capete de cuplare sigure la inversare, față, fără furtun de legătură
EBS – sistem electronic de frânare, cu priză EBS în față, fără cablu de legătură
Punct de verificare a presiunii frânelor la modulul EBS, ieșire spre exterior
Atenție: remorca poate fi tractată numai de autotractoare ce asigură funcționarea ABS!
Cu valvă de ridicare și coborâre
Sistem de stabilitate la rulare
Detectare sarcină pe axă prin semnal can-bus EBS, pentru afișare pe display în cabină (autocamionul trebuie să aibă dotare corespunzătoare, nu este inclus, nu este cântar omologat)
Roți și anvelope
385/55 R22.5, marca la alegerea producătorului
Jante oțel, vopsite argintiu din fabrică
Instalație electrică
24 V, lămpi multichamber, stopuri și lămpi de frână LED, iluminare laterală cu LED galben
(Atenție! La anumite autotractoare pot apărea erori de diagnostic, deși funcția este asigurată)
2 lămpi de poziție albe față
2 lămpi de marcare alb/roșu spate
2 x 7 pini soclu electric în față – tip anti-inversare, fără cabluri de legătură
Instrucțiuni de utilizare
Atenție: Transportul containerelor cisternă umplute nu este permis!
La transportul containerelor de 45 ft cu tunel scurt, cu sau fără extensie frontală, se depășește lungimea sistemului permisă de la king pin la spatele vehiculului și lungimea totală a ansamblului de 16.500 mm! Protecția anti-împănare trebuie extinsă manual! Este necesară o derogare conform §70 StVZO.
Țara de omologare/Plăcuțe
Germania
Omologare conform EG 2007/46
Asistență 24/7
Pregătită pentru suport plăcuță de înmatriculare pe o linie
Plăcuță de avertizare conform ECE-70
Marcaj de contur cu bandă reflectorizantă conform ECE R048, lateral alb, spate roșu
Vopsire
Cadru culoare DB 7350 Novagri
10 ani garanție împotriva coroziunii penetrante
Picioare de sprijin acoperite cu negru
Fără cutie de paleți vopsită
Atenție: Fotografiile sunt din arhivă!
Hodpsi Riwmefx Afmew
Descoperiți mai multe utilaje second-hand
anunț mic
Sittensen
1.378 km
Semiremorcă cu podea mobilă
FLIEGLSDS 390, Lank LKW Typ 1, 100m³, 8mm Boden, SAF
Apelați
Condiție: folosit, greutatea maximă de încărcare: 27.090 kg, greutate totală: 35.000 kg, configurație ax: 3 axe, prima înmatriculare: 05/2022, lungimea spațiului de încărcare: 14.750 mm, lățimea spațiului de încărcare: 2.470 mm, înălțime spațiu de încărcare: 2.750 mm, volumul spațiului de încărcare: 100 m³, lățime totală: 2.550 mm, înălțime totală: 4.000 mm, Dotări: ABS, Fliegl cu podea mobilă, capacitate +/- 100 cbm, camion lung tip 1, podea Cargo-Floor cu 21 plăci de 8 mm, golire completă (perete frontal culisant), funcție de inserare/extragere, manometru de încărcare, uși duble spate cu sistem de blocare cu bare rotative, scară de acces și platformă în fața carosieriei, prelată rulantă, ușă de serviciu în față, prelată de protecție laterală, plăci de uzură interioare din aluminiu (formă de pană), placă de uzură din oțel inoxidabil în spate sub podeaua mobilă, ABS, EBS, axă SAF INTRA, frâne pe disc, suspensie pneumatică cu sistem de ridicare/coborâre pe axa spate, cricuri de susținere SAF, cutie de depozitare, vehiculul poate fi colantat și/sau inscripționat publicitar.
Oferta noastră nu include de regulă un nou ITP. Dacă se dorește o nouă inspecție tehnică, vă putem face o ofertă prin partenerii noștri service! Vehiculul poate fi colantat și/sau inscripționat publicitar. Se aplică condițiile noastre generale de livrare și plată.
Cu plăcere vă oferim un pachet de finanțare sau leasing pentru acest utilaj.
Vă rugăm să ne contactați!
Hodpfx Asvnp Arefmow
anunț mic
Triptis
1.105 km
Altele
FlieglSDS 380 Gooseneck 45 Typ 2
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: e4d182b7a074e7b83e540ed58, greutatea goală: 5 kg, greutatea maximă de încărcare: 32 kg, greutate totală: 38 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/55 r22.5, Mai multe informații
Şasiu semiremorcă pentru containere
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, placă de cuplare cu doi pini king interschimbabili și două poziții pentru pintenul king.
Puncte de prindere pentru containere:
Extensie spate retractată:
1 x 20 ft aliniat cu spatele, sarcină pe şa redusă
Extensie spate, prima treaptă:
1 x 30 ft, 2 x 20 ft, 1 x 40 ft cu tunel de tip „gooseneck”
Extensie spate, a doua treaptă:
1 x 45 ft cu tunel scurt de tip „gooseneck” şi prelungire în spate
A doua treaptă extensie spate + prima treaptă extensie față:
1 x 45 ft cu tunel lung de tip „gooseneck” și colțuri teșite
cu reglaj pe înălțime în spate și suporturi centrale rabatabile pentru containere fără tunel
Ghidaje container față, detașabile, tip plug-in (electricitate, aer și conexiuni frână pe traversa frontală)
Adaptor plug-in pentru blocare frontală, pentru fixarea containerelor fără tunel dedesubt, cu suport pentru depozitare când nu este utilizat
Extensie frontală pe role, extensie manuală (pentru containere 45 ft cu tunel lung)
Extensie spate pe role, manevrare cu manivelă
Picioare de sprijin 24 t, 2 viteze, operare laterală, cu bază dreaptă, fără compensare la împingere
2 cale de roată cu suport
Protecție laterală din aluminiu
Hedji Rizuspfx Afmsw
Protecție împotriva intrării sub vehicul din oțel galvanizat
Protecție împotriva intrării sub vehicul extensibilă pentru containere de 45 ft
Aripi semicirculare
Cu apărători de noroi anti-stropi conform normelor UE
Protecție la impact spate
Axe și suspensie
Axe cu frâne pe disc SAF, diametru disc 430 mm
Axe/şasiu măsurat laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de combustibil
Distanță axelor modificată mm (trafic combinat) până la 44 t greutate totală admisă
Suspensie pneumatică
Prima axă cu lift automat, inclusiv coborâre forțată și asistență la demaraj, acționare 3x frânare (asistența la demaraj este activă până la depășirea sarcinii pe axă cu 30% și până la o viteză maximă de 25 km/h)
Sistem de frânare
Sistem de frânare cu aer comprimat în 2 conducte, trasee de culoare diferită pentru service facil.
Frână de staționare cu arc
2 cuple interschimbabile frontal, fără conductă de legătură
EBS, Sistem electronic de frânare cu priză EBS frontal, fără cablu de legătură
Atenție: remorca poate fi tractată doar de autotractoare care pot garanta funcționarea sistemului ABS!
Cu valvă de ridicare & coborâre + funcție auto-reset
Sistem de stabilitate la rulare
Detectare sarcină pe axe prin semnal EBS-CANBUS, pentru afișare pe displayul din cabină, camionul trebuie să fie echipat corespunzător, nu include (nu este și cântar omologat)
Roți și anvelope
385/55 R22.5, marcă la alegerea producătorului
Jante din oțel, culoare argintiu fabrica
Instalație electrică
24V, stopuri cu mai multe camere, lămpi LED galbene pe lateral
2 lumini poziție albe față
2 lămpi de ghidare alb/roșu spate
2 x prize cu 7 pini, interschimbabile față, fără cablu de legătură
Instrucțiuni de operare
Greutatea totală specificată este una tehnică, în funcție de încărcătură, greutatea totală poate să nu fie atinsă respectând limitele de sarcină pe axe/şă și şa
Este necesară autorizație specială dacă lungimea totală a ansamblului depășește 16.500 mm
La transportul containerelor de 45 ft cu tunel scurt, cu sau fără extensie frontală, se depășește lungimea admisă de la pivot la spatele vehiculului, precum și lungimea totală de 16.500 mm! Protecția împotriva intrării sub vehicul trebuie extinsă manual! Este necesară excepție conform §70 StVZ
anunț mic
Sittensen
1.378 km
Semiremorcă cu podea mobilă
FLIEGLSDS 390, Lang LKW Typ 1, 102m³, 8mm Boden, Funk
Apelați
Condiție: folosit, greutatea maximă de încărcare: 30.080 kg, greutate totală: 38.000 kg, configurație ax: 3 axe, prima înmatriculare: 05/2022, lungimea spațiului de încărcare: 14.715 mm, lățimea spațiului de încărcare: 2.468 mm, înălțime spațiu de încărcare: 2.830 mm, volumul spațiului de încărcare: 102 m³, lățime totală: 2.550 mm, înălțime totală: 4.000 mm, Dotări: ABS, Fliegl cu podea culisantă +/- 102 cbm, camion lung tip 1, podea Cargo-Floor cu 21 scânduri de 8 mm, golire completă (perete frontal antrenat), funcție de inserare/extragere, manometru de încărcare, ușă dublă cu sistem de închidere cu bare de rotație la spate, scara de acces și platformă frontală pe suprastructură, prelată rulantă, ușă de service frontală, prelată laterală de protecție, plăci de uzură interioare din aluminiu (forma de pană), benzi de uzură din aluminiu pe capete, placă de uzură din oțel inoxidabil în spate sub podeaua culisantă, ABS, EBS, punte SAF, frâne pe disc, suspensie pneumatică cu sistem de ridicare/coborâre a axei spate, cricuri de sprijin, cutie de depozitare, protecție laterală închisă, vehiculul poate avea autocolante sau inscripționări publicitare.
Oferta noastră este, în general, fără inspecție tehnică (TÜV) nouă. Dacă se dorește o inspecție tehnică nouă, vă putem face o ofertă prin atelierele partenere! Vehiculul poate avea autocolante sau inscripții publicitare. Se aplică termenii și condițiile noastre generale de livrare și plată.
Hedpjvnpdpsfx Afmew
Vă putem oferi o finanțare sau un contract de leasing pentru acest echipament. Nu ezitați să ne contactați!
anunț mic
Triptis
1.105 km
Platou / tarpaulin
FlieglSDS 350 MegaRunner
Apelați
Condiție: folosit, număr mașină/vehicul: 37ccfb14057f542c66638bc2e, greutatea goală: 6.300 kg, greutatea maximă de încărcare: 28.700 kg, greutate totală: 35.000 kg, configurație ax: 3 axe, prima înmatriculare: 10/2020, dimensiunea anvelopei: 385/55 r19,5, Informații suplimentare
Construcție sudată din oțel fin-granular, placa de semiremorcă cu pivot de rețea interschimbabil (2 piese), 14 perechi de inele de ancorare încastrate în cadrul exterior, fiecare de 2,5 t, cadrul exterior cu profil Load-Lock pentru agățarea chingilor de ancorare.
Observație! Nu este utilizabil cu pereți laterali rabatabili! 24 t, cric de sprijin cu 2 trepte, operare de pe o parte, cu suport inferior semicircular și placă de fixare dreaptă, cu compensare de cursă.
Hodpfx Afjkyrlzemsw
Scară telescopică cu 2 trepte în spate, fixatoare pentru uși laterale, pene de fixare cu suport, protecție laterală din aluminiu, protecție antiîmpănare din oțel galvanizat, aripi parțiale înaintea primei axe și după fiecare axă, cu apărători de noroi antispray după fiecare axă, protecție pentru impact în spate, suport pentru roată de rezervă pentru o roată, cu set de fixare a roții, cutie de scule din plastic.
Axe cu discuri de frână SAF, suspensie pneumatică
Sistem de frânare cu aer comprimat cu două linii, frână de parcare cu resort, 2 cuple interschimbabile sigure în față, fără conductă de legătură, EBS, sistem electronic de frânare cu priză EBS în față, fără cablu de legătură. Atenție: Remorca poate fi tractată doar de vehicule cap tractor care asigură funcționalitatea ABS!
Cu ventil de ridicare și coborâre, sistem de stabilitate la rulare al vehiculului, sistem de monitorizare a presiunii din anvelope TPMS Haldex, pentru utilizare cu Infocenter.
24V, blocuri optice multichamber cu LED, iluminare laterală cu LED-uri galbene, 2 lumini de poziție albe față cu LED, 2 lumină de marcare spate alb/roșu cu LED, 2 prize cu 7 poli interschimbabile sigure în față, fără cablu de legătură, LED safelight dispus sus în colțurile posterioare.
Podea: plăci multiplex aproximativ 30 mm grosime, rosturi transversale cu inserție tip Omega, pe traverse longitudinale pentru rezistență sporită la sarcină punctuală pentru greutatea axei stivuitorului până la max. 7.100 kg.
Perete frontal/stâlpi colț față: înălțime 2.600 mm, stâlpi de colț din oțel în versiune de volum, dispozitiv de eliberare pentru prelată laterală la peretele frontal, jos la interior, la cca. 140 mm înălțime cu protecție din oțel împotriva impactului.
Stâlpi intermediari: 5 bucăți, culisabili pe toată lungimea, cu 4 buzunare de inserție și jos cu buzunar lung. (3 pe partea dreaptă și 2 pe partea stângă), 5 poziții ale stâlpilor (3 pe dreapta, 2 pe stânga), sipci de aluminiu pentru inserție.
Stâlpi posteriori din oțel până la marginea inferioară a acoperișului, sistem de prindere prelată cu țeavă rotundă și cric de tensionare prelată, uși portal spate pe 2 canaturi cu 2 încuietori interioare fiecare.
Prelată cu chingi orizontale și verticale sudate, întărituri pentru stâlpi. Sistem Quick Lock pentru prelată laterală cu închidere centrală pe partea stânga, spate; cleme de tensionare din inox pe partea dreaptă spate; prelată cu sipci verticale încastrate pentru asigurarea mărfurilor, pe partea stângă spate (doar 2 perechi de stâlpi intermediari pe partea stângă spate)
Acoperiș: prelată culisantă, sistem Endlift rabatabil spate, prelată glisantă de la spate spre față, grindă L pentru industria auto, lățime interioară între grinzile de acoperiș cca. 2.490 mm, culoare prelată: alb, acoperiș mobil ridicabil mecanic cu cca. 380 mm, acoperiș mobil ce poate fi deschis cu ușile spate închise.
Țara de omologare: Germania, omologare conform EG 2007/46, certificat de asigurare a încărcăturii conform EN 12642
anunț mic
Triptis
1.105 km
Încărcător scăzut
FlieglSDS 510 mit Tiefbett
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: 5c7120ea17bcf92d3b69899da, greutatea goală: 14 kg, greutatea maximă de încărcare: 35 kg, greutate totală: 50 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 235 / 75 r 17,5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă joasă
Construcție sudată din oțel, placă de cuplare cu pivot de remorcare (bolț) interschimbabil 2"
20 t, cric cu 2 trepte, operare unilaterala, partea inferioară dreaptă, fără compensare de tracțiune
Suport spate rabatabil
2x cale de roată cu suport
Protecție laterală din aluminiu
Aripi tip sfert-de-coajă în fața și în spatele ansamblului de axe
Cu apărători de noroi în spatele fiecărei axe
1x cutie de depozitare, l= 2.350 mm x a = 730 mm x în = 640 mm, montată transversal pe podeaua gâtului de lebădă, cu 2 tăvi de depozitare
Lărgiri extensibile până la 3.000 mm (nu pe porțiunea oblică din spate) (ecartamentul utilajelor sau vehiculelor transportate nu trebuie să depășească lățimea exterioară a cadrului de 2.550 mm)
Compartiment pentru scânduri de lemn pe gâtul de lebădă, transversal în față
Scânduri de lemn de 70 mm pentru lărgire până la 3.000 mm
Adâncitură pentru braț excavator peste axele din spate până la partea din spate, cca. 500 mm lățime și cca. 230 mm adâncime
Ochiuri de ancorare platformă joasă
3 perechi ochiuri ancorare 10 t pe gâtul de lebădă, 8 perechi ochiuri ancorare 10 t pe platforma joasă, 3 perechi șine de ancorare în zona benzilor de rulare pe platforma joasă, 3 perechi ochiuri ancorare 10 t în zona axă/spate
Axe + Suspensie
Axe cu frână cu tambur SAF
Axe și șasiu măsurate cu laser, reduc uzura anvelopelor și consumul de combustibil
Direcție forțată hidraulică prin pârghie la trăgător pe toate cele 3 axe, corecție suplimentară cu telecomandă radio + autocentrare (până la max. 20 km/h)
Atenție! Camionul tractor trebuie să aibă o priză Nato în dublu circuit cu cel puțin 2 x 35 mm² pentru alimentarea direcției. Alimentarea pompei se face prin cablu Nato conectat la vehiculul tractor, fără instalare pe camion (funcția corecție suplimentară trebuie utilizată cel puțin o dată pe săptămână).
Suspensie pneumatică
Roți și anvelope
235 / 75 R 17,5
la alegerea producătorului
Jante din oțel în tandem, vopsite argintiu fabrică
Sistem de frânare
Sistem pneumatic de frânare în 2 circuite, traseu colorat pentru service ușor.
Frână de parcare cu arc
EBS – sistem electronic de frânare cu priză EBS în față, fără cablu de conexiune
Atenție: remorca trebuie tractată doar cu cap tractor care asigură funcționarea ABS!
Hodpfji Ri Hgjx Afmew
2 cuple codate în față, fără linie de conexiune
Cu supapă de ridicare/coborâre, funcție menținere în poziția coborât + auto-reset
Recunoașterea sarcinii pe axe prin semnal EBS Can-bus, pentru afișare pe display-ul din cabină, camionul trebuie pregătit corespunzător, fără instalare camion (nu este cântar omologat)
Sistem de stabilitate la rulare
Trailer Infocenter, afișaj date vehicul precum sarcină pe axe (nu este cântar omologat), kilometraj și mesaje diagnostic/sistem
Electrică
24 volți, lămpi multikamere, iluminat lateral LED galben
2 lumini poziție albe LED față
2 lămpi ghidaj alb/roșu spate
2x cabluri codate 7 pini față, fără cablu conexiune
1x proiectoare LED suplimentare spate, acționate pe marșarier
1x girofar LED cu suport, acționat pe poziție (lampă detașabilă)
2 perechi panouri avertizare, duble, LED, extensibile la 3.000 mm
Podea
Gât de lebădă cu podea din oțel/tablă striată
Zona benzilor de rulare cu podea lemn moale 70 mm, zonele cutiilor de roți cu tablă striată, platforma joasă pe stânga și dreapta în zona benzilor de rulare este acționată hidraulic pentru urcare/coborâre prin PTO camion
Pantă spate cu podea lemn moale 70 mm
Lungime platformă joasă cca. 6.300 mm
Oblo
anunț mic
Triptis
1.105 km
Platou / tarpaulin
FlieglSDS 350 MegaRunner
Apelați
Condiție: folosit, număr mașină/vehicul: 5a722b71e07e463c6c5370ad2, greutatea goală: 6.927 kg, greutatea maximă de încărcare: 28.073 kg, greutate totală: 35.000 kg, configurație ax: 3 axe, prima înmatriculare: 07/2016, dimensiunea anvelopei: 385/55 r19,5, Informații suplimentare
Construcție sudată din oțel fin granulat, placă de șa cu pivot de cuplare interschimbabil de 2”.
Atenție! La o înălțime a gâtului cadrului de 30 mm, ampatamentul camionului nu poate depăși 3700 mm!
Cadru exterior, ușor înclinat, cu profil Load-Lock pentru prinderea chingilor de ancorare.
Atenție! Pentru agățarea chingilor în combinație cu pereți laterali, aceștia trebuie să fie deschiși! Nu este permis în zona gâtului! 10 perechi de inele de ancorare suplimentare integrate în cadrul exterior, fiecare cu o capacitate de 2,5 tone. Cadru exterior cu profil Load-Lock pentru prinderea chingilor de ancorare. Atenție! Nu se utilizează cu pereți laterali! Câștigă de sprijin cu 2 trepte, capacitate de 24 to, manevrare pe o singură parte, cu bază dreaptă, fără compensare de tracțiune, suporturi rabatabile frontal, extensibile spre exterior și rabatabile. În mers, sunt poziționate cât mai mult spre interior (pentru decuplare sub încărcătură). Fără cricuri. Scară extensibilă la spate, opritoare de uși laterale, suporti pentru pene de oprire, protecție laterală din aluminiu, bară antirăsturnare din oțel galvanizat, apărători parțiale de noroi înaintea primei axe și după fiecare axă, cu flapsuri anti-stropire după fiecare axă, bară de protecție spate Heavy Blocker transversală, opritor de paleți heavy duty pe ambele părți, înălțime aprox. 20-25 mm, cu puncte de ancorare la fiecare 200 mm, înălțimea la încărcare se reduce cu aprox. 20-25 mm, cutie pentru scule din plastic.
Axe cu frâne pe disc SAF, suspensie pneumatică, fără axă liftantă.
Instalație de frânare pneumatică cu 2 circuite, frână de staționare cu arc, 2 cuple frontale sigure la inversare, fără conductă de legătură, sistem de frânare electronic EBS cu priză EBS frontală, fără cablu de conexiune. Avertisment: Vehiculul remorcat poate fi tractat numai de vehicule cap tractor ce asigură eficiența ABS-ului! Cu supapă de ridicare/coborâre, sistem de stabilitate la mers.
24 Volți, lămpi multicameră, iluminare LED galbenă laterală, 2 lămpi de poziție albe frontale,
2 lămpi de ghidaj alb/roșu spate, 2 prize sigure la inversare cu 7 pini și una cu 15 pini frontal, fără cablu de conexiune.
Podea: zona frontală cu podea din oțel cu strat antiderapant, plăci din placaj antiderapant de cca. 30 mm grosime, rosturi transversale cu profil Omega, pe traverse longitudinale, pentru o sarcină punctuală mare, capacitate pentru axe stivuitor maxim 7.100 kg, în zona roților acoperire din oțel/tablă striată.
Perete frontal/stâlpi colțari: 2.580 mm înălțime, stâlpi colțari din oțel în versiune volumetrică, sistem de eliberare a prelatei laterale pe peretele frontal, jos la interior la aprox. 140 mm înălțime cu bară de protecție din oțel.
Stâlpi intermediari: 3 perechi de stâlpi glisanți pe toată lungimea, cu 4 buzunare pentru stinghii și buzunar lung jos, 3 poziții pentru stâlpi, stinghii de aluminiu inserabile.
Stâlpi colțari spate din oțel până la marginea inferioară a acoperișului, fixare pentru prelată cu țeavă rotundă și clichet de tensionare prelată, uși portal spate cu 2 canaturi, fiecare cu 2 încuietori cu bară verticală la interior.
Prelată cu chingi orizontale și verticale sudate, închizători din inox, posibilitate de inscripționare client pe portalul spate.
Hodpfx Afjkyrlwemew
Acoperiș: prelată culisantă, sistem Endlift rabatabil la spate, cu prelată glisantă de la spate spre față, grindă tip L pentru industria auto, lățime internă între grinzile de acoperiș aprox. 2.490 mm, culoare prel
anunț mic
Triptis
1.105 km
Încărcător scăzut
FlieglSDS 470 T mit Radmulden
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: dc46d2e1cd272305b99fb3160, greutatea goală: 9.800 kg, greutatea maximă de încărcare: 31.200 kg, greutate totală: 41.000 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 235 / 75 r 17,5, Informații suplimentare
Vehicul compus din:
Șasiu semiremorcă cu platformă joasă
Construcție sudată din oțel, placă de cuplare cu pivot central interschimbabil (2 poziții pentru pivot)
Crăicămac de susținere 24 t, cu două trepte, operare unilaterală, cu bază dreaptă, fără compensare de cursă
Suporturi spate rabatabile
2 pene de roată cu suport
Hsdpfxji Ri Hcj Afmow
Protecție laterală din aluminiu împotriva coliziunilor
Aripioare de protecție parțiale în fața și în spatele agregatului de axe
Prima pereche de cupe pentru roți integrată după gâtul de lebădă în zona de cale de rulare a platformei joase, cu rampă de acces. Lungime la bază aprox. 1600 mm, adâncimea cupei aprox. 260 mm. Notă! Cadrul este cu 260 mm mai înalt decât cupa pentru roată în zona lonjeronului principal.
A doua pereche de cupe pentru roți între axele A și B. Lungime la bază aprox. 350 mm, adâncime aprox. 260 mm. Notă! Cadrul este cu 260 mm mai înalt decât cupa pentru roată în zona lonjeronului principal.
Pentru transportul încărcătoarelor frontale (radlader) și verificarea înălțimii totale, vă rugăm să furnizați fișa tehnică a tipului utilajului. În caz de depășire a înălțimii totale – responsabilitatea clientului, este nevoie de aprobare. (În funcție de garda la sol a utilajului, pot fi necesare inserții suplimentare în cupe, pe răspunderea clientului)
Capacele de acoperire a cupelor pentru roți pot fi extrase din cadrul principal, cu inserții din lemn.
Extensii laterale culisante până la 3.000 mm (nu pe partea cu înclinarea posterioară și nu în zona cupelor la bază) (ecartamentul utilajelor sau vehiculelor transportate nu trebuie să depășească lățimea cadrului exterior de 2.550 mm)
Compartiment de depozitare pentru scânduri din lemn pe gâtul de lebădă, transversal în față
Scânduri din lemn de 70 mm pentru extinderea la 3.000 mm
Puncte de ancorare tip ochi pe platforma joasă
2 perechi de ochiuri de ancorare la 5 t, poziționate în față pe gâtul de lebădă
11 perechi de ciuperci de ancorare încastrate sus și lateral în cadrul exterior la câte 10 t
2 pe gâtul de lebădă, 9 distribuite pe platforma joasă - primul la 250 mm de la față, ultimul max. 250 mm de la spate, distanța între puncte nu mai mare de 1.100 mm
8 perechi de buzunare pentru stâlpi în cadrul exterior, dimensiuni interioare 70 x 40 mm, sau în loc de aceste buzunare, ochiuri de ancorare de 5 t încastrate în podea
Axe și suspensie
Axe cu frâne pe tambur SAF
Axe și șasiu măsurate cu laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și consumului de combustibil
Suspensie pneumatică
Roți și anvelope
235 / 75 R 17,5
la alegerea producătorului
Jante din oțel duble, vopsite argintiu din fabrică
Sistem de frânare
Sistem de frânare pneumatic cu 2 conducte
Frână de staționare cu arc
EBS, sistem de frânare electronică cu priză EBS în față, fără cablu de conectare
Atenție: Remorca poate fi tractată doar de vehicule-tractor care asigură funcționalitatea ABS!
2 capete de cuplare sigure la inversare în față, fără conductă de legătură
Cu ventil de ridicare și coborâre
Detectarea sarcinii pe axe prin semnal de la canbusul EBS, pentru afișare pe display-ul din cabină – camionul trebuie să fie echipat corespunzător, nu se instalează pe camion (nu este cântar omologat)
Sistem de stabilitate la mers al vehiculului
Electrică
24 Volți, lămpi multicamerale, iluminat lateral LED galben
2 lumini de poziție albe în față
2 lumini spate de urmă alb/roșii
2 prize sigure la inversare cu 7 pini în față, fără cablu de legătură
1 girofar LED cu suport, comandat de poziția
anunț mic
Triptis
1.105 km
Altele
FlieglSDS 380 Gooseneck starr
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: 1e7fb50bfb3671204fb4d0b92, greutatea goală: 4 kg, greutatea maximă de încărcare: 33 kg, greutate totală: 38 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/55 r22.5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă container
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, placă de cuplare cu bolț de fixare (King Pin) interschimbabil și două poziții pentru bolțul de fixare.
Suporturi pentru containere:
1 x 20 ft central, fără pardoseală de oțel/tablă striată în zona posterioară
2 x 20 ft sau 1 x 40 ft cu tunel tip "gooseneck"
Fără reglare de înălțime în spate și fără suporturi mediene rabatabile; transportul containerelor fără tunel nu este posibil.
Crics de 24 t, cu două trepte, acționare unilaterală, cu bază dreaptă, fără compensare de alunecare
2 cale de roată cu suport
Protecție laterală din aluminiu
Protecție sub șasiu din oțel galvanizat
Aparatoare de noroi din jumătate de cochilie
Cu apărători de noroi tip anti-stropi conform EG
Protecție la impact în partea din spate
Axe și suspensie
Axe pe disc SAF cu diametrul discului de 430 mm
Axe/șasiu calibrate laser, pentru reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de combustibil
Distanță între axe decalată, pentru transport combinat, până la o greutate totală de tren de 44 t
Suspensie pneumatică
Sistem de frânare
Instalație de frânare cu aer comprimat, cu două circuite
Cablaj colorat pentru service facilitat
Frână cu resort pentru staționare
2 cuple de siguranță față, fără linie de legătură
Sistem electronic de frânare EBS cu priză EBS frontală, fără cablu de legătură
Atenție: Remorca poate fi tractată numai de autotractoare care asigură funcționarea ABS!
Cu supapă de ridicare/coborâre
Sistem de stabilitate dinamică a vehiculului
Hsdpfsi Riv Nsx Afmjw
Detectare sarcină pe axă prin semnal EBS-Canbus, pentru afișare pe display-ul din cabină, autotractorul trebuie pregătit corespunzător; nu este inclusă o cântarire omologată
Roți și anvelope
385/55 R22.5 marca la alegerea producătorului
Jante oțel, argintiu
Electricitate
24 V, lămpi multicameră, poziție și stopuri LED, iluminare laterală galbenă LED
(Notă: la anumite vehicule tractoare pot apărea erori de diagnostic, chiar dacă funcționarea este corectă)
2 lumini de poziție albe în față
2 lumini de ghidaj alb/roșu în spate
2 prize sigure 7-pini față, fără cablu de legătură
2 proiectoare de lucru LED suplimentare, pe spate, acționate de lumina de marșarier
Instrucțiuni de operare
Atenție: Transportul containerelor cisternă umplute este exclus!
Țara de omologare/Numere de înmatriculare
Germania
Cu inspecție și certificat Dekra (conform §13 EG - FGV)
Pregătit pentru suport de plăcuță de înmatriculare pe un rând
Marcaj de contur cu benzi reflectorizante conform ECE R 048, lateral alb și spate roșu
Vopsire
Cadru DB 7350 gri Novagrau
10 ani garanție împotriva coroziunii
Atenție: Fotografiile sunt de arhivă!
anunț mic
Triptis
1.105 km
Altele
FlieglSDS 380 Vario Kipp 30/40
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: 7272fc3b6a97f9be58a222f05, greutatea goală: 5 kg, greutatea maximă de încărcare: 32 kg, greutate totală: 38 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/65 r22.5, Informații suplimentare
Şasiu pentru semiremorcă container
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, placă de cuplare cu bolt de pivot (kingpin) interschimbabil și două poziții pentru boltul de pivot
Blocare frontală pe suportul cilindrului basculant cu pene de ghidare incluse pe ambele părți, blocare spate cu ax continuu de rotire și arc de revenire
Fără cadru auxiliar pentru containere autoportante
Sisteme de prindere a containerului:
Traverse de blocare, de două ori pentru blocarea unui container de 1 x 30 picioare sau 1 x 40 picioare.
Reglare prin telescop central ca ramă tubulară centrală glisantă cu fixare cu bolț. Sarcină optimă pe şa la transportul containerelor de 30 și 40 picioare.
Crics de sprijin 24 t, 2 trepte, operare unilaterală, cu bază dreaptă, fără compensare a cursei
2 pene opționale de oprire cu suport dedicat
Protecție laterală din aluminiu
Protecție anti-împănare din oțel galvanizat
Aripi semicochilie cu apărători anti-stropi conform normelor UE
Hidraulică
Cilindrii hidraulici de joasă presiune 100 bar, max. 150 bar, cu mufă cu șurub HDK, racord fix, diametru nominal 48 mm (fără conexiune furtun)
Comandă hidraulică prin priză de putere auxiliară a camionului inclusă
Racord hidraulic cu furtun și mufă cu șurub HDK DN = 48 mm cu piuliță de strângere
Axe și suspensie
Axe cu discuri SAF, diametru disc 430 mm
Geometrie laser a axelor/șasiului – reduce uzura și consumul de anvelope și combustibil
Distanță între axe variabilă mm (trafic combinat) până la 44 t masă totală a trenului rutier
Suspensie pneumatică
Instalație de frânare
Sistem de frânare pneumatică cu două linii, 170 bar
Cablare colorată pentru întreținere ușoară.
Frână de parcare cu resort
Tele Control
Descărcare axe pentru telescopiere facilă
2 capete de cuplare față cu protecție anti-inversare, fără linie de legătură
Sistem electronic de frânare EBS cu priză EBS față, fără cablu de legătură
Hedpsi Riv Eofx Afmsw
Atenție: Vehiculul tractat poate fi tras doar de vehicule tractoare care asigură funcționarea ABS!
Cu supapă de ridicare și coborâre
Sistem de stabilitate la rulare
Recunoașterea sarcinii pe axe prin semnal EBS-Canbus pentru afișare pe bord – camionul trebuie să fie pregătit corespunzător, nu există instalare pe camion (nu este cântar omologat)
Roţi şi anvelope
385/65 R22.5 marcă la alegerea producătorului
Jante din oțel, argintiu standard de fabrică
Electrice
24 Volți, lămpi multi-cameră, iluminare laterală LED galbenă
2 lumini de poziție albe față
2 lumini de ghidaj alb/roșii în spate
2 prize față cu 7 pini anti-inversare, fără cablu de conexiune
2 proiectoare LED suplimentare pentru muncă în spate, comandate de luminile de marșarier
anunț mic
Triptis
1.105 km
Încărcător scăzut
FlieglSDS 470 T Standard
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: 2428b2018baf171e60fef6740, greutatea goală: 8.900 kg, greutatea maximă de încărcare: 32.100 kg, greutate totală: 41.000 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 235 / 75 r 17,5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă cu platformă joasă
Construcție sudată din oțel, plăcuță de cuplare cu două bolțuri de tracțiune interschimbabile și două poziții pentru bolțul de tracțiune,
Crics dublu de 24 tone cu două trepte, operare pe o parte, structură inferioară dreaptă, fără compensare a tracțiunii
Suporturi spate rabatabile
2 caluri de asigurare cu suport
Protecție laterală din aluminiu
Hodpfx Afoi Ri E Romjw
Apărătoare de noroi pe toată lățimea spatelui
Aripi de noroi înaintea axei 1 și după fiecare axă cu protecție antispray, conform cerințelor EG
Extensii lățime până la 3.000 mm (nu pe partea înclinată din spate) (Lățimea de ecartament a utilajelor sau vehiculelor transportate nu trebuie să depășească lățimea cadrului exterior de 2.550 mm)
Cutie de depozitare pentru grinzi de lemn în mijlocul platformei
Grinzi de lemn de 70 mm pentru extinderea la 3.000 mm
Ochiuri de ancorare pentru platformă joasă
2 perechi de ochiuri de ancorare tip inel de 5t fiecare în față, pe gâtul de lebădă
11 perechi de ciuperci de ancorare încastrate sus și lateral în cadrul exterior, fiecare de 10t
2x pe gâtul de lebădă
9x distribuite pe suprafața platformei joase
Primul ochi de ancorare la 250 mm de față și ultimul la max. 250 mm de spate, distanța dintre ochiuri nu mai mare de 1.100 mm
8 perechi de buzunare pentru stâlpi încastrate în cadrul exterior, interior 70 x 40 mm (pot fi convertite la ochiuri de ancorare de 5t, nu sunt incluse)
Axe și suspensie
Axe cu frâne cu tambur SAF
Axe/șasiu măsurate cu laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și consumului de combustibil
Suspensie pneumatică
Roți și anvelope
235/75 R 17,5, marcă la alegerea producătorului
Jante din oțel în anvelopare dublă, culoare argintiu fabrică
Sistem de frânare
Sistem de frânare pneumatic cu două circuite
Montaj color al conductelor pentru service facil
Frână de parcare cu arc
EBS – Sistem electronic de frânare cu priză EBS în față, fără cablu de conexiune
Atenție: remorca poate fi tractată doar de vehicule care asigură funcționarea ABS-ului!
2 capete de cuplare în față, reversibile, fără conductă de legătură
Cu supapă de ridicare/coborâre
Detecția sarcinii pe axă prin semnal EBS-Canbus, pentru afișare pe display-ul camionului – acesta trebuie pregătit corespunzător, nu este instalat la camion (nu este cântar omologat)
Sistem de stabilitate la rulare al vehiculului
Electrică
24 Volți, lămpi multicameră, iluminat lateral LED galben
2 lămpi de poziție albe în față
2 lămpi de ghidaj albe/roșii în spate
2 prize sigure cu 7 pini în față, fără cabluri de conexiune
1 girofar LED cu suport, alimentat de la luminile de parcare (poate fi detașat)
2 perechi de panouri de avertizare duble cu LED, extensibile la 3.000 mm
Podea
Gât de lebădă cu placă de oțel
Cutie de depozitare înclădită în zona rampă de urcare spre gâtul de lebădă
Apoi podea din lemn moale de 70 mm, în zona pasajului roților placare cu tablă de oțel/anti-alunecare
Zona înclinată spate cu podea de lemn moale de 70 mm
Suprafața platformei joase incluzând partea înclinată: 9.200 mm
Rampe de urcare
Rampe de oțel de 2.800 mm lungime, 750 mm lățime, laterale glisante
Acoperite cu lemn
Acționare hidraulică prin priză de putere a capului tractor cu supapă de limitare, operare laterală stânga
Racord hidraulic cu mufă SVK NW 10/3, fără furtunuri de legătură
Instrucțiuni de exploatare
Pentru sarcina pe axă de 10.000 kg este necesară o aprobare specială, este posibilă doar încărcarea indivizibilă!
Este necesară aprobare specială pentru dep
anunț mic
Triptis
1.105 km
Transportator de lemn
FlieglSDS 380 Holzrungenaufbau
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: f044065451f6d849ee7a5b9f8, greutatea goală: 5 kg, greutatea maximă de încărcare: 29 kg, greutate totală: 35 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385 / 65 r 22,5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă pentru transport rutier
Construcție sudată din oțel, execuție întărită, doar 2 lonjeroane principale tip dublu T din oțel, cu tablă striată între lonjeroane, platan cu king pin interschimbabil (nucă de tracțiune). Apărătoare pentru stopuri.
1 cutie de depozitare din oțel, încastrată între lonjeroane
8 perechi de inele de ancorare montate sau sudate pe cadru, la alegerea producătorului
24 t, cric de susținere cu 2 trepte, comandă pe o singură parte, cu bază dreaptă, fără compensare a forței de împingere
2 pene opritoare cu suport dedicat
Protecție laterală din aluminiu
Protecție antiîmpănare din oțel galvanizat
Aripi tip semicalotă
Cu apărători de noroi antispray conforme CE
1 suport de roată de rezervă pentru 1 roată, cu kit de fixare
8 suporturi pentru stâlpi de lemn (șemle), la alegerea producătorului, fixate pe cadru, fiecare cu 2 stâlpi telescopici din lemn de la 1800 la 2800 mm, 7 t / pereche
Axe și suspensie
Axe cu frână pe disc SAF, diametru disc 430 mm
Suspensie pneumatică cu supapă de ridicare/coborâre, cablu de siguranță pe axe
Prima axă este axă liftabilă automată, inclusiv coborâre forțată și ajutor la pornire; acționare prin apăsare de 3 ori a frânei (funcțională până la o depășire a sarcinii pe axă de 30% și o viteză maximă de 25 km/h)
Distanță între axe decalată, pentru transport combinat, greutate totală tren rutier până la 44 t
Roți și anvelope
385 / 65 R 22,5, la alegerea producătorului
Jante din oțel, vopsite argintiu industrial
Sistem de frânare
Sistem de frânare pneumatic cu 2 circuite
Frână de parcare cu arc de compresie
Determinare sarcină axială prin semnal EBS-Canbus pentru afișare pe display-ul din cabină (camionul trebuie să fie echipat corespunzător; nu include sistem de cântărire omologat)
2 cuple frontale codate, fără conductă de legătură
EBS (Sistem electronic de frânare) cu priză frontală EBS, fără cablu de conexiune
Atenție: Remorca trebuie tractată doar de vehicule echipate cu ABS funcțional!
Electric
24 volți, lumini multifuncționale, iluminare laterală cu LED galben
2 lumini de poziție albe față
2 lumini de ghidaj alb/roșu spate
2 prize codate 7 pini și 1 priză 15 pini față, fără cablu de conexiune
Perete frontal/suporturi de colț față
Perete frontal și posturi din oțel și plasă, cca 2.300 mm înălțime, fixat cu șuruburi pe cadru
Omologare / plăcuțe
Țara de omologare: Germania
Aprobare de tip conform EG 2007/46
Pregătit pentru suport de plăcuță de înmatriculare cu un rând
Marcaje de contur cu benzi reflectorizante conforme ECE R048, alb lateral și roșu spate
Hjdpfx Afoi Rivwsmsw
Vopsire
Cadru vopsit DB 7350 Novagrau
Picioare de sprijin acoperite cu vopsea neagră
Perete frontal galvanizat la cald
Atenție: Imagini de arhivă!
anunț mic
Triptis
1.105 km
Platforma deschisă
FlieglSDS 390 Plateau mit Teleskopierung für Baustahlmattentransport
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: eca976917d325d4adc41b69e8, greutatea goală: 7.200 kg, greutatea maximă de încărcare: 27.800 kg, greutate totală: 35.000 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/65 r 22,5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă pentru transport și logistică
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, structură ușoară, placa de cuplare cu pivot demontabil de 2”, ranforsare principală a cadrului pentru 25 t pe axa centrală la o lungime de încărcare de 3 m în poziție comprimată.
13 perechi de cârlige pentru fixarea chingilor sudate pe traverse
23 perechi de inele de ancorare încastrate în cadrul exterior, fiecare pentru 3,5 t
Cadru exterior cu profil Load-Lock pentru agățarea chingilor
Atenție! Nu poate fi utilizat cu obloane laterale!
Hodpfei Ri Szjx Afmew
Picioare de sprijin 24 t, cu 2 trepte, execuție ranforsată pentru decuplare încărcată, operare unilaterală, cu bază semirundă și placă de conectare dreaptă, cu compensare de împingere
Cale de oprire roți cu suport
Protecție laterală din aluminiu
Protecție antiîmpănare
Aripi semicochilie
cu apărători împotriva stropirii conforme EG
1 suport pentru roată de rezervă, cu kit de fixare
1 ladă închisă pentru stâlpi, deschiderea în sus, sub platformă, uși pe ambele părți, lățime=450 mm / înălțime=400/420 mm / adâncime=2460 mm
6 perechi de buzunare extensibile pentru stâlpi, pentru stâlpi pătrați 80x80 mm, extensibil de la lățimea de încărcare 2000 mm la 3100 mm
4 perechi de buzunare pentru stâlpi, încastrate în cadrul exterior, pentru stâlpi pătrați 80x80 mm
11 bucăți buzunare centrale pentru stâlpi, încastrate în podea, pentru stâlpi pătrați 80x80 mm, cu traverse de întărire, fiecare montate între buzunarele exterioare
5 x 3 perechi de buzunare pentru stâlpi încastrate pe lonjeroanele exterioare, pentru stâlpi pătrați 80x80 mm, incluzând traverse de întărire - pentru asigurarea încărcăturii frontal și posterior la transport panouri tip plasă de construcții 2x5000 mm sau 2x6000 mm
6 bucăți stâlpi ușori detașabili B=80 / T=80 / înălțime utilă cca. 1850 mm, galvanizați termic, cu ghidaj de sârmă în partea superioară pentru tensionarea chingilor
12 bucăți stâlpi ușori detașabili B=80 / T=80 / înălțime utilă cca. 1850 mm, galvanizați termic, cu inele de prindere sudate inferior pe ambele părți
Notă: Buzunarele și stâlpii detașabili nu sunt proiectați pentru asigurarea încărcăturii de materiale lungi, țevi etc. fără înfășurare suplimentară
2 cutii de scule din plastic, cu sertar și raft interior, l=650 / h=520 / a=670 mm, prevăzute cu o încuietoare pentru lacăt (lacătul nu este inclus)
6 dispozitive de tensionare pentru panouri de oțel, cu cablu de oțel și cârlig de contragreutate, cu trecere a cablului prin cadrul exterior, 1 transmisie detașabilă este livrată separat (fără suport pe cadru)
Telecopare
Cadru principal telescopic
Extensie max. 4 000 mm, blocare la fiecare cca. 500 mm
Blocare pneumatică a bolțurilor și indicator de blocare pe ambele părți ale cadrului, acționare prin buton manual, comenzi pentru frână/blocare și suspensie pe partea frontală-stânga înaintea axelor
Compartiment de depozitare între lonjeroane la cadru extins
Axe și suspensie
Osii cu frâne pe disc SAF, disc cu diametrul de 430 mm
Ultima osie, direcție pasivă, cu blocare automată pentru mersul înapoi activată de luminile de marșarier și funcție suplimentară de blocare pe vehicul prin buton manual, și manual prin comutator pe capul tractor (Pin 10), fără instalare suplimentară pe camion.
Distanța dintre osii schimbată mm
Suspensie pneumatică
Prima osie cu lift automat, suplimentar comandă electrică din cabină, cu funcție de asistență la pornire fără instalare suplimentară pe camion (funcție activă la depășirea sarcinii pe
anunț mic
Triptis
1.105 km
Platou / tarpaulin
FlieglSDS 390 Gardine Mega
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: 8e6cf81e11b107f23f22f209a, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 435/50 r19.5, Informații suplimentare: Construcție sudată din oțel cu granulație fină, cu preîncărcare ușoară în zona gâtului, placă de șa cu pivot central interschimbabil 2", cadrul exterior ușor înclinat, nouă execuție cu profil Load-Lock pentru fixarea chingilor, 24 tone, cric cu două trepte, operare pe o singură parte, cu bază dreaptă, fără compensare de împingere.
Notă: Dimensiunea liberă a colțului piciorului de sprijin sau raza de oscilație liberă spre spate aprox. 1930 mm, scară telescopică la spate, blocator de ușă lateral, 2 cale pentru roți cu suport, protecție laterală din aluminiu, bară de protecție anti-împănare din oțel galvanizat, apărători de noroi parțiale înainte de axa 1 și în spatele fiecărei axe, cu apărătoare antispray conform EG, bară de protecție la spate.
Axe cu frâne pe disc SAF, axe/șasiu măsurate cu laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și consumului de combustibil, suspensie pneumatică.
Sistem de frânare cu aer comprimat cu două circuite, cabluri colorate pentru service ușor, frână de parcare cu arc, 2 capete de cuplare sigure față, fără linie de legătură, EBS, sistem de frânare electronic cu priză EBS față, fără cablu de conexiune. Atenție: Remorca poate fi tractată doar de vehicule care asigură funcționarea ABS! Cu supapă de ridicare & coborâre, sistem de stabilitate la mers.
Pneuri 435/50 R19.5 conform alegerii producătorului, jante de oțel, culoare argintiu fabrică.
24 volți, lămpi multichamber, iluminare laterală LED galbenă, 2 lumini de poziție albe față, 2 lumini de traseu alb/roșu spate, 2 prize față 7-pini cu protecție la inversare, fără cablu de conexiune.
Pardoseală: Plăci multiplex antiderapante, grosime aprox. 30 mm, pe traverse longitudinale pentru rezistență ridicată la sarcină punctuală la roțile stivuitorului până la max. 7100 kg.
Perete frontal/stâlpi de colț față: 2580 mm înălțime, stâlpi de colț din oțel, întăritura volumetrică, dispozitiv de eliberare prelata laterală pe peretele frontal, blocator de accident, jos, interior la aprox. 140 mm cu bară de protecție din oțel.
Stâlpi intermediari: 3 perechi stâlpi glisanți, deplasabili pe toată lungimea, cu 4 buzunare de inserție și buzunar lung în partea de jos, 3 poziții de inserție pe pereche.
Lame de inserție: 5 rânduri din lemn pentru buzunare de inserție.
Parte spate / stâlpi de colț spate: stâlpi de colț spate din oțel până la marginea de jos a acoperișului, sistem de agățare a prelatei cu țeavă rotundă și cric pentru întindere, uși tip portal spate, 2 canate cu câte 2 bare de blocare interioare.
Prelată: cu benzi orizontale și verticale sudate, încuietori de tensionare din inox.
Acoperiș: acoperiș glisant, partea din spate rabatabilă în sus, acoperiș glisant din spate spre față, grindă L specifică industriei auto, lățime interioară între grinzi aprox. 2490 mm, culoare prelată: alb, 400 Roof non-elastic, deformare minimă a grinzii acoperișului la încărcare/descărcare, rigolă optimizată antipluie la spate, sus pe traversa de capăt, deasupra ușilor, EcoLift – acoperiș culisant ridicabil cu aprox. 380 mm, cu amortizoare pe gaz, 3 poziții față: înălțime interioară față aprox. 2900 mm / 2950 mm / 3000 mm, setat pe aprox. 3000 mm.
Hedpfx Aei Ri E Hefmjw
Germania, omologare conform EG 2007/46, asistență 24/7, certificat producător Fliegl pentru rezistență la suprastructură, conform EN 12642 XL, pregătit pentru suport plăcuță de înmatriculare pe un rând, panou de avertizare conform ECE-70, benzi reflectorizante: albe, pe partea inferioară a prelatei lateral pe toa
anunț mic
Triptis
1.105 km
Platou / tarpaulin
FlieglSDS 390 Gardine Standard
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: 2dee9cc4124b79c4820f5c3cf, greutate totală: 35.000 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/65 r22.5, Informații suplimentare
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, placă de cuplare cu pivot de schimb de 2”, cadru exterior ușor înclinat, nouă execuție cu profil Load-Lock pentru agățarea chingilor de ancorare, 24 t. cric cu 2 viteze, operare pe o parte, cu bază dreaptă, fără egalizator de cursă.
Notă: Dimensiunea liberă a colțului piciorului de sprijin sau raza liberă de pivotare spre spate aprox. 1930 mm, scară telescopică la spate, opritor de ușă lateral, 2 cale de roată cu suport,
Protecție laterală din aluminiu, protecție antiîmpănare din oțel galvanizat, apărători de noroi tip sfert de cochilie înainte și după agregatul de axe, cu apărători anti-stropire conform EG, protecție la impact spate.
Axe cu frâne pe disc SAF, diametru disc 430 mm, axe/șasiu măsurate cu laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și consumului de combustibil, suspensie pneumatică.
Hodoi Riy Tspfx Afmsw
Sistem de frânare cu aer comprimat cu 2 circuite, cablare color pentru service ușor, frână de staționare cu arc, 2 cuple frontale codificabile, fără conductă de legătură, EBS (Sistem electronic de frânare) cu priză EBS frontal, fără cablu de legătură. Atenție: remorca trebuie tractată doar de autovehicule care asigură funcționalitatea ABS! Cu supapă de ridicare/coborâre, sistem de stabilitate la rulare a vehiculului.
385/65 R22.5, marcă la alegerea producătorului, jante din oțel, culoare argintiu de fabrică.
24 V, lămpi multifuncționale, iluminare laterală cu LED galben, 2 lumini de poziție albe pe față, 2 lumini ghidaj alb/roșu spate, 2 prize frontale codificate, 7 poli fiecare, fără cablu de conectare.
Pardoseală: plăci multiplex antiderapante aprox. 30 mm grosime, pe traverse longitudinale pentru capacitate mare de încărcare punctuală, sarcină maximă pe axa stivuitorului până la 7100 kg.
Perete frontal/stâlpi colțari față: 2, înălțime 580 mm, stâlpi colțari din oțel, varianta volum, dispozitiv de eliberare prelată laterală la peretele frontal, crash-blocker jos la interior la cca. 140 mm cu protecție din oțel.
Stâlpi intermediari: 3 perechi de stâlpi glisanți pe toată lungimea, cu 4 buzunare de inserție și buzunar lung jos, 3 poziții de stâlpi.
Șipci de inserție: 5 rânduri de șipci din lemn.
Perete posterior/stâlpi colțari spate: stâlpi din oțel până la baza acoperișului, fixare prelată cu țeavă rotundă și racord tensionare prelată, uși portal spate cu 2 canate, fiecare cu 2 zăvoare interioare.
Prelată: prelată cu chingi sudate orizontal și vertical, închizători din inox.
Acoperiș: plafon culisant, partea finală spate rabatabilă, plafon culisant din spate către față, traversă acoperiș L pentru industria auto, lățime interioară între traverse cca. 2490 mm, culoare prelată: alb, 400 Roof non-elastic, aproape fără deformare a traversei la încărcare/descărcare, jgheab pluvial optim la spate, sus pe traversele finale, deasupra ușilor.
Germania, omologare conform EG 2007/46, linie telefonică de service 24/7, certificat Fliegl de rezistență suprastructură conform EN 12642 XL, pregătit pentru suport plăcuță de înmatriculare cu un rând, panou de avertizare conform ECE-70, benzi reflectorizante: alb pe partea de jos a prelatei laterale continuu și sus la colțuri (la pereți laterali vizibili, banda jos pe aceștia), bandă reflectorizantă roșie pe întregul portal spate.
Cadru DB 7350 gri novă, garanție 10 ani împotriva coroziunii, picioare de sprijin vopsite negru, stâlpi colțari față zincați termic, perete frontal aluminiu, stâlpi colțari spate zincați termic, perete
anunț mic
Triptis
1.105 km
Altele
FlieglSDS 380 Vario V3
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: d73a4869e108da5fdd6e55526, greutatea goală: 4 kg, greutatea maximă de încărcare: 33 kg, greutate totală: 38 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/55 r22.5, Informații suplimentare
Șasiu pentru semiremorcă de containere
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, placă de cuplare cu pivot central interschimbabil (2 poziții disponibile pentru pivotul central)
Sisteme de prindere a containerului:
Extensia spate retractată:
1 x 20 ft sau 1 x 30 ft la nivel cu spatele
Prima fază a telescopului central, extensia spate extinsă la prima fază:
2 x 20 ft sau 1 x 40 ft cu sau fără tunel pentru gât de lebădă
A doua fază a telescopului central, extensia spate extinsă la a doua fază:
1 x 45 ft cu tunel pentru gât de lebădă și suprapunere pe spate
A doua fază a telescopului central, extensia frontală extinsă la prima fază
după care extensia spate extinsă la a doua fază:
1 x 45 ft cu tunel pentru gât de lebădă lung și colțuri teșite
Telescop central sub formă de cadru central tubular cu blocare prin bolț
fără ajustare a înălțimii în spate și fără suporturi rabatabile la mijloc, nu este posibil transportul containerelor fără tunel.
2 ghidaje pentru containere, inclusiv placă de conexiune pentru electrice, conexiuni de aer și frână (racordurile sunt orientate în sus)
Adaptor tip stecher pentru blocarea frontală, pentru fixarea containerelor fără tunel de dedesubt, cu suport de depozitare când nu sunt folosite
Extensie frontală pe role, extensibil manual (pentru containere de 45 ft cu tunel lung)
Extensie spate pe role, acționare manuală cu manivelă
Picioare de sprijin cu două trepte, capacitate 24 t, operare dintr-o singură parte, partea inferioară dreaptă, fără compensare axială
două cale de roată cu suport
Protecție laterală din aluminiu
Protecție antiîmpănare din oțel galvanizat
Protecție antiîmpănare extensibilă pentru containere de 45 ft
Aripi jumătate cochilie cu apărători antistropi conform normelor UE
Protecție suplimentară antișoc pentru spate
Axe și suspensie
Axe cu frâne pe disc SAF, diametru 430 mm
Axe și șasiu măsurate cu laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de combustibil
distanța axelor decalată pentru transport combinat, masa totală admisă a ansamblului până la 44 t
Suspensie pneumatică
Hjdpfx Asi Ri E Aefmsw
Prima axă este axă liftantă automată, inclusiv coborâre forțată și asistență la pornire, activare prin 3 frânări (asistența la pornire este funcțională până la o suprasarcină de 30% pe axă și o viteză maximă de 25 km/h)
Sistem de frânare
Sistem pneumatic de frânare în două circuite, cabluri colorate pentru service ușor
Frână de parcare cu arc
Tele Control
Descărcarea axei pentru telescopare ușoară
Două cuple frontale codate împotriva confuziei, fără conductă de legătură
Sistem electronic de frânare EBS cu priză EBS frontală, fără cablu de legătură
Atenție: Remorca poate fi tractată doar de vehicule care asigură funcționarea ABS!
Cu supapă de ridicare și coborâre
Sistem de stabilitate la condus
Detecție încărcare pe axă prin semnal EBS-Canbus, afișaj pe display-ul din cabină (camionul trebuie pregătit, nu se instalează pe camion, nu este cântar omologat)
Roți și anvelope
385/55 R22.5, marcă la alegerea producătorului
Jante din oțel, culoare argintiu fabrică
Electricitate
24 volți, 4 x lămpi cu 3 camere + 1 proiectoare de mers înapoi rotundă + 1 lampă de ceață rotundă, iluminare laterală LED galbenă
2 lămpi de poziție albe în față
2 lămpi de gabarit alb/roșu în spate
Două prize frontale codate 7 pini, fără cablu de legătură
Instrucțiuni de operare
La transportul containerelor de 45 ft cu tunel scurt, cu sau fără extensie frontală, se depășește lungimea sistemului permisă de la piv
anunț mic
Triptis
1.105 km
Altele
FlieglSDS 380 Gooseneck starr 40 light
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: 0fe2184cda24503447c582a1e, greutatea goală: 3 kg, greutatea maximă de încărcare: 34 kg, greutate totală: 38 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/55 r 22,5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă container
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, placă de cuplare cu king pin interschimbabil (2 poziții)
Suporturi container: 1 x 40 ft cu tunel tip goose-neck
Transportul containerelor-cisternă umplute este exclus.
Fără reglaj pe înălțime în spate și fără suporturi centrale rabatabile, nu este posibil transportul containerelor fără tunel.
Ghidaj pentru container frontal, detașabil
Cric cu două trepte, capacitate 24 t, operare unilaterală, cu picior drept, fără egalizator de forță
Cale cu suport
Protecție laterală din aluminiu
Protecție anti-împănare din oțel galvanizat
Aripi din polimer segmentate
Cu apărătoare de noroi anti-spray conform normelor CE
Protecție anti-coliziune spate
Axe și suspensie
Axe frână pe disc SAF cu diametru disc 430 mm
Aliniere laser pentru axe/șasiu pentru reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de carburant
Distanță axe decalată mm (transport combinat) până la greutate totală de ansamblu 44 t
Suspensie pneumatică
Prima axă: axă liftabilă automată, inclusiv coborâre forțată și ajutor la pornire (activare la 3 acționări ale frânei; funcțională până la depășirea sarcinii pe axă de 30% și până la viteza maximă de 25 km/h)
Sistem de frânare
Instalație frânare pneumatică, cu 2 circuite, montaj color al conductelor pentru service facil
Frână de staționare cu arc
2 cuple de cap neinterșanjabile în față, fără conductă de legătură
Sistem electronic de frânare EBS cu priză EBS frontală, fără cablu de legătură
Atenție: Remorca trebuie tractată doar de cap-tractor echipat pentru funcționarea ABS-ului!
Cu ventil de ridicare/coborâre
Sistem stabilizare dinamică
Recunoaștere sarcină pe axe prin semnal EBS-Canbus (pentru afișare în bordul camionului; camionul trebuie să fie echipat corespunzător; nu include sistem de cântărire omologat)
Roți și anvelope
385/55 R22.5 marcă la alegerea producătorului
Jante oțel, argintiu fabrică
Instalație electrică
24 V, lămpi multichamber, stopuri și lumini de frână LED, lămpi galben LED laterale
Notă: cu anumite cap-tractor pot apărea erori de diagnostic, funcționalitatea rămâne asigurată
2 poziții față albe
2 lămpi ghidaj față/spate alb-roșu
1 priză 15 pini frontală, fără cablu de legătură
2 proiectoare de lucru LED pe lateral (pornite la marșarier)
Proiector LED suplimentar spate (pornit la marșarier)
Instrucțiuni de exploatare
Greutatea totală tehnică menționată este posibilă, totuși în funcție de tipul încărcăturii, respectarea sarcinilor maxime pe axe și cupla de semiremorcă poate limita masa utilă. (Distribuția greșită a încărcăturii poate afecta negativ manevrabilitatea și mersul pe traseu)
Necesar autorizație specială dacă lungimea ansamblului depășește 16.500 mm.
Atenție: Transportul containerelor-cisternă umplute este exclus!
Țara de omologare/numere de înmatriculare
Germania
Cu verificare și raport Dekra (conform §13 EG - FGV)
Pregătit pentru suport plăcuță o singură linie
Tablă de avertizare conform ECE-70
Hjdpfxsi Ri Aye Afmew
Marcaj reflectorizant conform ECE R 048, lateral alb, spate roșu
Vopsire
Cadru DB 7350 gri nova, garanție 10 ani anti-coroziune
Crice vopsite negru
Fără vopsea pentru cutie paleți
Atenție: poze de arhivă!
Sigiliu de încredere
Dealeri certificați de Werktuigen

anunț mic
Triptis
1.105 km
Altele
FlieglSDS 380 für 20 Fuß light mit 725 mm Überhang
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: 1f4581c873ed977cb9602039b, greutatea goală: 3 kg, greutatea maximă de încărcare: 34 kg, greutate totală: 38 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/65 r22.5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă pentru containere
Construcție sudată din oțel cu granulație fină, placă de cuplare cu bolț de rege interschimbabil 2''
Prize pentru containere:
1 x 20 ft poziționat central (sau container tip swap body 7,15 / 7,45), frontal neîngropat, bolțuri pentru fixarea containerului în versiune prelungită
Crăcănar cu două viteze de 24 t, operare unilaterală, cu partea inferioară dreaptă, fără compensare la împingere
2 caloți de sprijin cu suport
Protecție laterală anti-coliziune
Protecție anti-împingere spate din aluminiu
Aripi tip semicoajă
cu apărători anti-stropi conform EG
Tavă colectoare din oțel inoxidabil cu scurgere 1 1/4'' + robinet de închidere 1 1/4'', inclusiv tavă de picurare, cu trepte perforate, aprox. 400 mm lățime, stânga și dreapta între tava de picurare și lonjeroane
4 suporturi pentru furtunuri, aprox. 4500 mm lungime (cutie de furtun), pentru conducte: 2 x DN 200 exterior + 2 x DN 160 poziționat central, în spate cutie pentru furtun (oțel inoxidabil), adâncime 300 mm, etanșă la stropire, capac (oțel inoxidabil) cu garnitură din cauciuc pe tot conturul, cu orificiu de scurgere la cel mai jos punct, apoi fără capac pe conductele de furtun
1 bandă de împământare din oțel inoxidabil montată spate dreapta la cadru, cu autocolant internațional de împământare pe cadru,
Trepte de acces spate dreapta pe protecția anti-împingere, spate pe partea dreapta la lonjeronul principal, treaptă aprox. 260 mm lungime și 300 mm lățime,
Axe + suspensie
Axe cu frână pe disc SAF
Aliniere precisă cu laser a axelor/suspensiei pentru reducerea uzurii anvelopelor și consumului de combustibil
Distanța dintre axe decalată mm (trafic combinat), masa totală admisă până la 44 t
Suspensie pneumatică
Prima axă cu funcție automată de lift, inclusiv coborâre forțată și asistență la pornire, activare prin trei acționări ale frânei (funcția de asistență la pornire funcțională până la depășirea soluției pe osie cu 30% și la viteză maximă de 25 km/h)
Sistem de frânare
Sistem de frânare cu două conducte
Borne colorate pentru o service ușor
Frână de parcare cu arc acumulat
2 cuple față antireverse, fără conexiune de legătură
Sistem de frânare electronică (EBS) cu priză EBS în față, fără cablu de legătură
Atenție: Remorca poate fi tractată doar de vehicule cap tractor care pot garanta funcționarea ABS!
cu supapă de ridicare și coborâre
Sistem de stabilitate la rulare
Detectarea sarcinii pe axă prin semnal EBS-Canbus pentru afișare pe display-ul din cabina șoferului, camionul trebuie să fie pregătit în mod corespunzător, nu este instalat camion (nu este cântar calibrat)
Hedpfji Rixkox Afmsw
Roți și anvelope
385/65 R22.5, marca la alegerea producătorului
Jante din oțel, culoare argintiu din fabrică
Electricitate
24 V, lămpi multicanal, iluminat lateral cu LED galben
2 lămpi de poziție față albe
2 lămpi de ghidare spate alb/roșii
1 priză frontală cu 15 poli, fără cablu de legătură
Instrucțiuni de operare
Masa totală indicată este posibilă tehnic, dar în funcție de încărcătură poate să nu fie atinsă datorită limitărilor pe axe, sarcina pe cap și pe cuplă (comportament rutier slab din cauza distribuției greșite a sarcinii posibil)
Acest vehicul poate fi încărcat numai cu containere de tip tanc 20’ care respectă ISO 668 și, în special, ISO 1496-3! Containerele tanc trebuie să aibă "End-load-transfer areas" (zone de transfer de încărcare pe transversale finale)!
Țara de omologare/plăcuțe
Germania
Omologare conform EG 2007/46
Hotline serviciu 24/7
Pregătit
anunț mic
Triptis
1.105 km
Altele
FlieglSDS 380 Vario V1
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: cf997e3303ed59631e2030c1b, greutate totală: 38.000 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/55 r22,5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă pentru containere
Construcție sudată din oțel fin-granulat, placă de șa cu două poziții pentru cuplaj și pivot schimbabil
Prinderi pentru containere:
Extensie spate retrasă:
1 x 20 de picioare sau 1 x 30 de picioare aliniat cu spatele
Prima treaptă a telescopului central, extensia spate extinsă la prima treaptă:
2 x 20 de picioare sau 1 x 40 de picioare cu și fără tunel tip gât de lebădă
A doua treaptă a telescopului central, extensia spate extinsă la a doua treaptă:
1 x 45 de picioare cu și fără tunel tip gât de lebădă și cu depășire spre spate.
Telescop central tip cadru cu țeavă centrală culisantă cu prindere cu bolț
Reglaj pe înălțime în spate și suporți rabatabili la mijloc pentru containere fără tunel
Ghidaje de poziționare pentru container montabile și detașabile frontal (electricitate, aer și conexiuni de frână montate în fața traversei frontale)
Adaptor plug-in pentru blocarea frontală, pentru asigurarea containerelor fără tunel de dedesubt, cu suport de depozitare când nu se utilizează
Sistem de extensie spate pe role, acționat manual cu manivelă
Cric de sprijin 24 tone, două trepte, operare pe o singură parte, partea de jos semicirculară și plăcuță de fixare dreaptă, cu compensare pentru deplasare
2 cale de roți cu suport
Protecție laterală din aluminiu
Protecție antiîmpănare din oțel galvanizat
Protecție antiîmpănare extensibilă pentru containere de 45 de picioare
Aripi tip semi-coajă, cu apărători anti-stropi conforme cu EG
Protecție spate la impact
Axe și suspensie
Axe SAF cu frâne pe disc, diametru disc 430 mm
Axe/cadrul măsurate laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și consumului de combustibil
Distanță între axe decalată mm (transport combinat) până la masa totală admisă de 44 t
Suspensie pneumatică
Sistem frânare
Instalație de frânare cu aer pe două circuite
Hedpfji Ri Exjx Afmjw
Montaj colorat al conductelor pentru întreținere ușoară.
Frână de staționare cu arc de compresiune
Tele Control
Descărcare pe axe pentru telescopare ușoară
2 capete de cuplare față cu protecție împotriva conectării greșite, fără conducte de legătură
EBS, sistem electronic de frânare cu priză EBS frontală, fără cablu de legătură
Atenție: Remorca trebuie tractată doar de vehicule cap tractor care asigură funcționarea sistemului ABS!
Cu supapă de ridicare/coborâre
Sistem de stabilitate a vehiculului
Detecție sarcină pe axe prin semnal EBS-Canbus, pentru afișare pe display-ul din cabină, camionul trebuie pregătit corespunzător, nu e instalată pe camion (nu este cântar omologat)
Roți și anvelope
385/55 R22.5, marca la alegerea producătorului
Jante din oțel, vopsit argintiu din fabrică
Sistem electric
24 Volți, faruri multi-cameră, lumini de frână și poziție LED, iluminare laterală cu LED galben (Atenție! La unele cap tractor pot apărea erori de diagnosticare, deși funcția este oferită)
2 lumini de poziție albe față
2 lumini ghidare alb/roșu spate
2 prize 7 pini față cu protecție la inversare, fără cablu de legătură
Instrucțiuni de utilizare
Atenție: Transportul containerelor-cisternă umplute este interzis!
La transportul containerului de 45’ cu tunel scurt, cu sau fără extensie frontală, lungimea sistemului admisă de la pivot la capătul din spate al vehiculului și lungimea totală a ansamblului de 16.500 mm pot fi depășite! Protecția antiîmpănare trebuie extinsă manual! Este necesară autorizație specială conform §70 StVZo!
Țară de omologare/Numere de înmatriculare
Germania
Omologare conform EG 2007/46
Hotline de service 24/7
anunț mic
Triptis
1.105 km
Altele
FlieglSDS 380 Vario Kipp 20/30
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: a203d9a559ff6484cf2a14c1f, greutatea goală: 4 kg, greutatea maximă de încărcare: 33 kg, greutate totală: 38 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/65 r22.5, Mai multe informații
Șasiu semiremorcă container
Construcție sudată din oțel fin granulat, placă de șa cu pivot regal interschimbabil și cu 2 poziții de pivot regal
Blocare frontală pe suportul cilindrului basculant cu pene de ghidare pe ambele părți, blocare spate pe arbore rotativ continuu cu arc de revenire
Fără cadru auxiliar pentru containere autoportante
Suporturi container:
Traverse de blocare, duble, pentru fixarea unui container de 1 x 20 picioare sau 1 x 30 picioare.
(Notă! la 20 picioare, sarcina pe șa este scăzută)
Reglare prin telescop central cu cadru tub central culisant, blocat cu bolțuri.
Hsdpfxji Ri Avo Afmow
Crick de susținere 24 to, cu 2 trepte, operare pe o singură parte, cu bază dreaptă, fără egalizator de tracțiune
Distanță liberă a piciorului de sprijin sau raza de basculare liberă spre spate aprox. 1850 mm
2 pană de blocare cu suport
Aripi semi-cochilie
cu apărătoare antispray conform EG
Hidraulică
Cilindru de joasă presiune max. 170 bar, treapta cea mai mică cromată dur, cu mufă de șurub HDK, piesă fixă, DN 48 mm.
(fără furtun de conexiune)
Acționare hidraulică prin priză de putere auxiliară a camionului
Conexiune hidraulică cu furtun și conector cu șurub HDK DN = 48 mm cu piuliță moletată
Axe + suspensie
Axe cu frână pe disc SAF, discuri cu diametru de 430 mm
Axe/le șasiu măsurate cu laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și consumului de combustibil
Distanță axe decalat mm (trafic combinat) până la greutatea totală a trenului de 44to
Suspensie pneumatică
Sistem de frânare
Instalație de frânare pneumatică cu 2 linii
Montare colorată a firelor pentru service facil.
Frână de parcare cu arc
Tele Control
Descărcare pe axă pentru telescopare facilă
2 capete de cuplare cu protecție la inversare în față, fără linie de interconectare
EBS, sistem electronic de frânare cu priză EBS în față, fără cablu de legătură
Atenție: Remorca poate fi tractată doar de autovehicule care garantează funcționarea ABS!
cu supapă de ridicare și coborâre
Sistem de stabilitate la rulare al vehiculului
Măsurarea sarcinii pe axă prin semnal EBS-Canbus, pentru afișare pe display-ul din cabină, camionul trebuie pregătit corespunzător, fără instalare camion (fără cântar omologat)
Roți și anvelope
385/65 R22.5 marcă la alegerea producătorului
Jante din oțel, culoare argintiu din fabrică incluse.
Electrică
24 volți, lămpi cu mai multe camere, iluminare laterală cu LED-uri galbene
2 lumini poziție albe în față
2 lămpi de delimitare alb/roșu în spate
2 prize cu 7 poli cu protecție la inversare în față, fără cablu de conectare
proiector(e) suplimentar(e) LED pentru lucru în spate, comandate prin lumină de mers înapoi
Țara de omologare/placuțe
Germania
Omologare conform EG 2007/46
24/7 linie de asistență
pregătit pentru suport de plăcuță de înmatriculare pe un singur rând
Marcaj contur cu benzi reflectorizante conform ECE R 048, alb pe lateral și roșu în spate
Vopsire
Cadru DB 7350 gri Novagrau
10 ani garanție împotriva coroziunii prin penetrare
Picioarele de susținere vopsite negru
Atenție: imagini de arhivă!
anunț mic
Triptis
1.105 km
Altele
FlieglSDS 380 Kippchassi für 1x 20
Apelați
Condiție: nou, număr mașină/vehicul: 28b2dda4ac4da850b1010673a, greutatea goală: 4 kg, greutatea maximă de încărcare: 33 kg, greutate totală: 38 kg, configurație ax: 3 axe, dimensiunea anvelopei: 385/65 r22.5, Informații suplimentare
Șasiu semiremorcă pentru containere
Construcție sudată din oțel fin granulat, placă de șa cu bolț de pivot interschimbabil în 2 poziții
Blocare frontală pe suport de cilindru rabatabil cu pene de ghidare pe ambele părți, blocare spate pe ax continuu cu arc de revenire
Fără cadru auxiliar pentru containere autoportante
Prinderi container:
Traverse de blocare, duble, pentru blocarea unui container de 20 de picioare (Atenție! sarcina pe șa este mică la 20 de picioare)
Crics cu două viteze de 24 t, comandă unilaterală, capăt inferior drept, fără compensare a curselor
Dimensiunea liberă a colțului piciorului de sprijin sau raza liberă de pivotare în spate aprox. 1850 mm
2 pene de sprijin cu suport
Aripi parțiale
cu apărători de noroi antispray conform directivelor UE
Hidraulică
Cilindru de joasă presiune max. 170 bar, cel mai mic segment cromat dur, cu cuplaj HDK
Racord cu manșon fix, diametru interior 48 mm.
(fără furtunuri incluse)
Acționare hidraulică prin priză de putere a camionului
Racord hidraulic cu furtun și cuplaj rapid HDK, diametru nominal 48 mm, cu piuliță crenelată
Axe și suspensie
3 axe SAF cu frâne pe disc, diametru disc 430 mm
Axe/șasiu aliniate cu laser pentru reducerea uzurii anvelopelor și a consumului de carburant
Distanță variabilă între axe (transport combinat) până la 44 t GVM
Suspensie pneumatică.
Sistem de frânare
Sistem de frânare pneumatic pe două linii
Montare colorată a conductelor pentru service ușor.
Frână de parcare cu resort
2 cuple frontale care nu pot fi schimbate între ele, fără conducte de legătură
EBS, sistem electronic de frânare cu priză EBS în față, fără cabluri de conexiune
Atenție: remorca trebuie tractată doar de capuri tractor care asigură funcționarea corectă a ABS!
cu valvă de ridicare & coborâre
Sistem de stabilitate la rulare
Recunoașterea sarcinii pe axe prin semnal EBS Canbus, pentru afișaj în cabina șoferului, camionul trebuie pregătit respectiv, fără instalare pe camion
(nu este cântar omologat)
Roți și anvelope
6 buc. 385/65 R22.5 producător la alegerea fabricantului
6 jante de oțel, culoare argintie din fabrică
Electrică
24V, blocuri de lumini multifuncționale, iluminare laterală cu LED galben
2 lumini de poziție albe față
2 lumini laterale spate alb/roșu
2 prize de 7 poli în față, interschimbabile, fără cabluri incluse
Țara de omologare/plafoane
Germania
cu inspecție și certificat Dekra (conform §13 EG-FGV)
Hotline service 24/7
pregătit pentru suport plăcuță de înmatriculare cu un singur rând
Marcaj de contur cu benzi reflectorizante conform ECE R 048, lateral alb, spate roșu
Hodoi Ri Euepfx Afmew
Vopsire
Cadru DB 7350 Novagrau
10 ani garanție împotriva coroziunii perforante
Picioare de sprijin vopsite negru
Atenție: imagini de arhivă!
Vă facilităm căutarea: "fliegl sds"
Primiți imediat și gratuit oferte noi prin e-mail.
Puteți oricând să încheiați căutarea.
Utilizat Fliegl Sds (75)
Acum căutați în întregul Werktuigen cu peste 200.000 utilaje folosite.Răsfoiți cele mai populare denumiri de utilaje:

Informați-vă acum
+49 201 857 86 180
+49 201 857 86 180
Publică un anunț acum
*per anunț/lună























































































































